Photobucket

04 august 2013

A moment of calm...





















pictures by me ● scented candle from Durance 
● bowls from Tine K. Home ● tray from Kremmerhuset






Det blir ikke mye alenetid 
når man har ferie og har man barn så er man stort sett
mamma og pappa 24 timer i døgnet. I dag har jeg sneket meg
til en times alenetid som blir benyttet til en kopp chai og den nyeste utgaven
av Interiørmagasinet mens bolledeigen står å hever seg på benken. I morgen
er hverdagen her igjen og det skal bli helt greit kjenner jeg. Kanskje jeg
til og med får tid til å male ferdig bordet som jeg
begynte med for to uker siden.





Høsten betyr forandring og på bordet vårt
står en skjønn liten antikk hammam skål fra Tine K. Home som
endelig er blitt min etter å ha vært på søken i flere år. Den
fikk jeg tilsendt av de flotte damene hos Bohemia Stavanger
etter å ha sett den på et instagrambilde. Hva skulle man
gjort uten sosiale medier? ;) Tusen takk jenter




-


A few pictures from 
one of the very rarely me-time moments 
this summer. When you have a two year old then vacation suddenly 
are no longer as relaxing as it used to be i promise you. 
A cup of chai,a magazine and just me. Aaaahhhh!!! 
Whish you a wonderful day ♥







Klem fra Therese






2 kommentarer:

  1. Hei Therese! Jeg er så enig med deg i det du sier og ja, vi mødre må ha noen minutter for oss seg av og til. Jeg tar meg selv ofte i å tenke slik og sier til meg selv, at det kanskje ikke er så bra at jeg tenker slik..? Men jo, jeg er jo bare et menneske jeg også, så da er det heeelt greit at man gjerne vil slappe av litt og kose seg med en god kopp kaffe og lese i et interiørblad. Kos deg masse du også. Jer ser at du følger meg på Bloglovein, men jeg får deg ikke opp. Jeg er ikke så kjent med det nettstedet, så hvis du kunne fulgt meg på Googlebrukeren også, hadde jeg blitt kjempeglad :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  2. I hope that you have more of these moments and make these beautiful photos for us ...

    SvarSlett