Photobucket

16 februar 2013

Soul conversations























































Pictures from Love Warriors photographed by Hannah Lemholt  











Fra det øyeblikket 
de lot resten av verden 
få være en del av deres har jeg elsket
siden til Love Warriors. Stemningen i bildene tatt 
av den utrolig dyktige Hannah, produktene, 
konseptet. Jeg elsker ALT! 


I går hadde de 
en kjært etterlengtet før-åpning av 
nettbutikken og jeg kan ikke si annet enn at jeg 
gleder meg stort til den åpner for fullt til våren. Her finner
du en herlig miks av egen designede produkter og unike
vintage skatter alt pakket inn i et delikat
bohemsk uttrykk. Ooohhhh,
i`m in love    



-

I`we been in love with the 
Love Warriors since i saw their site for the 
first time. The beautiful pictures, the products, the concept,
i just love it all. Yesterday there was a pre-opening of the shop 
and i cant wait until it opens for full this spring. 
And the best thing; they ship worldwide.
I hope you enjoy and have 
a lovely saturday!  




Klem fra Therese








1 kommentar: