Photobucket

08 februar 2013

Kontraster























NIBs konkurranse 
denne måneden fasinerte meg veldig, 
men jeg var fryktelig usikker på om jeg skulle delta for jeg 
anser vel ikke vårt hjem for å være et hjem med de største kontrastene.
Skjønt grønne vegger har vi flere steder i leiligheten, men siden jeg liker 
farger som er litt dempet og rolige gir de ikke de alt for store kontrastene. 
Men etter å ha sett meg litt om i leiligheten fant jeg ut at det faktisk 
er mer kontraster her enn ved første øyekast for 
kontraster handler jo ikke bare om farger. 

Soverommet vårt er 
nok det rommet i huset med mest kontraster.
Her står feminine parfymer og smykker i sterk kontrast
til de sorte oppbevaringseskene. Jeg er også veldig
glad i den lille madonnastatuen som står i glasslykten på veggen
for den bryter veldig med resten av stilen i leiligheten vår. Men mest av alt elsker 
jeg fargene i dette rommet. Jeg blir glad av å våkne til den lyse mintgrønne
fargen på veggene i skjønn forening med de lilla tonene i skjermen og 
lyslenken på skjermbrettet brukt som hodegjerde. Dèt samt en dæshj 
grått i enkelte elementer og hvite møbler gjør dette 
til favorittrommet mitt i leiligheten 



Men nuh må jeg skynte meg skal jeg rekke 
fristen for konkurransen, som kommer til å bli hard for makan til 
fine bidrag. Har du lyst til å se flere kan du ta en titt HER!



Ønsker deg en fortsatt fin kveld.
Klem fra Therese 








4 kommentarer:

  1. Sååå lekkert! Liker masse.
    Lykke til, snuppa. og god fredagskveld. :)

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Nydelig blogg du har! Legger meg til deg og titter snart innom igjen! Lykke til i utfordringen!
    Velkommen på besøk hos meg også!
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Nydelige kontraster! Ha en fin morsdag:)

    SvarSlett
  4. Nydelige kontraster med fine detaljer :)
    Lykke til i utfordringen!

    Nina

    SvarSlett