Photobucket

22 januar 2013

Love & Light































Pictures by Morten Holtum via Kotivinkki





Litt tirsdagsinspirasjon fra et nydelig hjem fotografert av
Morten Holtum. Jeg håper jeg får muligheten til å bo som dette en gang.
Masse lys, rene flater, litt shabby og slitt ispedd orientalske detaljer.
Spesielt den lange skjellampen var nydelig.


-

What a dream. Lots of light, white and a bit of shabby with 
oriental details. I would love to live like this once.
Completely in love with the capiz shell lamp.



Ønsker deg en fin tirsdag

Klem fra Therese








2 kommentarer:

  1. For et nydelig hjem! Og for en ny fin blogg du har fått, jeg har endret adressen i min bloggroll :)
    Bra du sier i fra.

    Ha en fin dag!
    klem Nina

    SvarSlett
  2. Så spennende med ny blogg,av og til er ein ny start med blanke ark godt og starte med og innlegget ditt under var veldig tankevekkende,du skriver på ein utrulig god måte som trur mange kjenner seg igjen i inkludert meg.
    Eg har fått endra adressa di i bloggrullen og eg gleder meg til å følge deg på denne nye bloggen:)

    Så herlig heim du viser,kunne godt tenkt meg å flytte inn der eg,så fint!

    Ein fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett